اداره کل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت، موسوم به سامد به درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی صبح امروز با حضور در مرکز سامد استانداری کردستان به سوالات تلفنی مردم پاسخ داد و توضیحات لازم را در خصوص درخواست‌های مردم ارائه کرد.

طی دو ساعت حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به مرکز سامد استانداری استان 18 تماس تلفنی از سوی مردم کردستان برقرار شد که از این تعداد دو مورد مربوط به تبلیغات اسلامی بود که مردم درخواست‌ها و مطالبات خود را با ایشان در میان گذاشتند.

حجت‌الاسلام کرمی در این ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات و پیشنهادهای مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ گفت که مسائل مطرح شده در زمینه پیگیری تکمیل دارالقرآن کریم بلبان آباد و برگزاری مجمع اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان بود.

در پایان این ارتباط تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه داده شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.

سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با شماره ۱۱۱ است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.

با شماره گیری سامانه ۱۱۱ ارتباط مردم با مسئولین برقرار می‌شود و فاصله‌ای را که دشمن ۴۰ سال است تلاش می‌کند آن را زیاد کند یعنی فاصله میان مردم و مسئولین با این کار کم و مردم با مسئولین ارتباط مستقیم دارند.

مردم کردستان می ‌توانند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه هر روز با شماره تلفن ۱۱۱ بطور مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان دستگاه ‌های اجرایی مطرح کنند.

 بیان مشکلات بصورت مستقیم با مسئول دستگاه اجرایی، کاهش مراجعات مردمی، صرفه جویی در وقت شهروندان و دسترسی آسان مردم بدون مراجعه مستقیم به ادارات از جمله مزایای راه اندازی سامانه سامد است.

 




انتهای پیام/